RTG - wyniki badań

Szanowni pacjenci,

Idąc z postępem informatycznym służby zdrowia oddajemy do państwa dyspozycji kolejne narzędzie umożliwiające podgląd wyników badań RTG. Po wykonaniu zdjęcia RTG w naszej pracowni rentgenodiagnostyki ogólnej mieszczącej się na ulicy IKARA 4, otrzymają państwo kod dostępowy do swojego badania. Po wejściu na stronę z wynikami badań - KLIKNIJ TUTAJ, trzeba będzie wpisać otrzymany kod wraz ze swoim numerem PESEL. Po wpisaniu wymaganych danych ukażą się państwu dostępne pliki ze zdjęciami i opisami (różna ilość w zależności od celu zleconego badania). Pliki te można pobrać na komputer lub tylko zobaczyć w przeglądarce. W najbliższym czasie zrezygnujemy całkowicie z wydawania płyt CD z wynikami badań. Przychodnie zdrowia bądź lekarze, którzy maja podpisane umowy z naszą pracownią i zlecają wykonanie zdjęcia RTG będą miały również bezpośredni dostęp do wykonanych zdjęć w raz z opisem.

RTG - godziny otwarcia

Drodzy pacjenci,

W dniu jutrzejszym tj. 13 sierpnia 2020 roku pracownia diagnostyki obrazowej będzie czynna tylko do godziny 12, natomiast w piątek 14 sierpnia 2020 nieczynna.

Do normalnych godzin pracy powrócimy od poniedziałku 17 sierpnia. Za wszystkie utrudnienia przepraszamy.

WSPÓŁPRACA Z FIRMĄ MEDYCZNĄ POLMED

Miło nam poinformować Państwa, iż Grupa Euromedica od dnia dzisiejszego tj. 13 lipca 2020 roku rozpoczęła współpracę na świadczenie usług medycznych z firmą medyczną Polmed S.A.. Jest to  już trzecia firma ubezpieczeniowa po SALTUS Asekuracja Sp.zo.o. i ALLIANZ S.A. z którą mamy podpisaną umowę na świadczenie usług medycznych dla pacjentów tych firm.

Pacjenci POLMED S.A. będą mogli korzystać z naszych gabinetów lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej, specjalistów, rehabilitacji, RTG, USG, jak i badań laboratoryjnych. Życzymy wszystkim owocnej współpracy, a pacjentom dużo zdrowia.

Żeby skorzystać z takich usług należy skontaktować się z Infolinią Medyczną Polmed 24/7:

Powtórki leków

Szanowni Państwo w związku z ogromnym zainteresowaniem zamawiania leków powtórkowych przez kanały inne niż wizyta w przychodni, uprzejmie przypominamy jakie są możliwości złożenia takiego zamówienia.

1. Poprzez wykonanie telefonu na infolinię 564650600 i połączenie się z rejestracją danej przychodni (Objaśnienie Infolini);

2. Napisanie zamówienia na kartce, wraz ze swoimi danymi PESEL, numer telefonu i wrzucenie takiego zamówienia do skrzynek pocztowych ulokowanych przed wejściem do każdej przychodni;

3. Wypełnienie formularza na naszej stronie internetowej RECEPTY;

 

Informujemy również iż istnieją trzy możliwości otrzymania kodu e-recepty:

1. Osobiste odebranie wydruku informacyjnego z kodem w wybranej przychodni (niezalecane);

2. Otrzymanie kodu e-recepty poprzez sms-a poprzez konto pacjenta w IKP;

3. Otrzymanie kodu e-recepty w wiadomości SMS wysłanego z naszego programu przez lekarza przeprowadzającego wizytę.

Warunkiem otrzymania kodu na telefon poprzez SMS jest prawidłowe zaznaczenie tej opcji na stronie internetowej przy zamawianiu leków, lub tez opisanie formy dostarczenia na kartce jeżeli składamy zamówienie w formie pisemnej. 

UWAGA !!!

Przedłużanie recept realizowane jest dla osób przewlekle chorych tj. stale przyjmujących leki. Medykamenty takie przepisuje lekarz POZ-u.

Istnieje również możliwość powtórnego uzyskania leków specjalistycznych. Warunek konieczny to dostarczenie przez pacjenta lekarzowi POZ - z którego usług Państwo korzystacie - odpowiedniego zaświadczenia wydanego przez specjalistę. Dokument ten powinien zawierać  informację o lekach oraz dawkowaniu.

Prezent z Ministerstwa Zdrowia

Szanowni Państwo, w dniu dzisiejszym dojechały do nas 2 z zamówionych 11 stojących automatycznych dozowników płynu dezynfekującego do rąk. Dozowniki są prezentem od #ministerstwozdrowia w celu zapobiegania #koronawirus. Dozowniki te zostały umiejscowione w Przychodni Tivoli-Med na każdym piętrze. Ułatwi to nam obsługę pacjentów, do tej pory pacjenci byli dezynfekowani poprzez personel lub też musieli robić to sami. Urządzenia są bezobsługowe, wystarczy podłożyć ręce i automatycznie zostanie nałożona porcja płynu dezynfekującego. Dziękujemy @SzumowskiLukasz i czekamy z niecierpliwością na resztę, by ustawić w innych naszych przychodniach.

Dlaczego Euromedica?

120
Specjalistów
35
Poradni
20
Lat w branży
4
Placówki

Partnerzy

Osoz
NFZ
Vitalabo
Mediporta
Grudziądz
Grudziądzka Karta Seniora
Allianz
Saltus
Newsletter
Otrzymuj garść zdrowych informacji!
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane