Ułatwienia dostępu

Skip to main content

W dniu dzisiejszym spędziłem prawie cztery godziny przy telefonie na naszej infolinii rejestrując Państwa na szczepienie przeciwko Covid-19. W związku z tym doświadczeniem nasunęło mi się kilka spraw, które można by przygotować wcześniej przed wykonaniem telefonu do rejestracji. Przygotowanie tych kilku drobnych spraw na pewno usprawni Państwa obsługę i pozwoli obsłużyć więcej zainteresowanych osób.

Jednocześnie informujemy iż osoby obsługujące rejestrację na szczepienia nie są osobami z wykształceniem medycznym, więc nie jesteśmy w stanie udzielić informacji stricte medycznych dotyczących szczepionki np. jaki wpływ będzie miało szczepienie na osobę która ma taką lub taką chorobę. W dniu szczepienia każdy pacjent przechodzi kwalifikację przez lekarza w punkcie szczepień i podczas takiego spotkania można porozmawiać z lekarzem i rozwiać wszystkie kwestie związane z obawami przed przyjęciem szczepionki lub jej wpływie przy konkretnej chorobie.

Osoby zarejestrowane na szczepienie mogą w każdej chwili zadzwonić aby anulować wizytę lub znaleźć inny dogodny termin. Prosimy również o informowanie nas jeżeli są Państwo zarejestrowani, a nie zamierzają z różnych względów się stawić. Umożliwi to umówienie kolejnego pacjenta, w innych przypadkach szczepionkę musimy zutylizować.

Sytuacja z dzisiaj: dzwoni pacjent i chciałby się umówić, wyszukuję termin i jest na za pół godziny - dlaczego tak szybko, zapytacie? a no dlatego iż inny pacjent zrezygnował i nas o tym poinformował, my mogliśmy termin zwolnić i zaoferować innemu pacjentowi. Takich sytuacji było dzisiaj kilka.

Niektóre osoby pomimo grupy wiekowej kwalifikującej się do szczepień może nie mieć wystawionego skierowania - jedną z przyczyn może być przebyty ostatnio COVID-19, a dokładniej pozytywny test na obecność koronawirusa. Pacjent taki może liczyć na wystawienie skierowania po pełnych trzech miesiącach od dnia w którym był ostatni pozytywny test na obecność koronawirusa. 

Pytacie również po co podawać nr telefonu komórkowego - numer telefonu komórkowego potrzebny jest aby system e-rejestracji mógł wysłać potwierdzenie z datą, godziną i miejscem szczepienia.

Dzwoniąc rejestrować się proszę mieć przygotowany:

  • nr PESEL osoby lub osób
  • aktualny numer telefonu komórkowego
  • wybrany punkt szczepień - TIVOLI ul. Legionów, IKAR ul. Ikara, EUROMEDICA ul. Dąbrówki
  • ewentualne informacje o niemobilności pacjenta
  • przydadzą się również informacje o tym czy pacjent należy do grupy 1B 

Telefon do rejestracji 56 46 50 600, po wysłuchaniu komunikatu proszę wybrać "0" zero

Rejestracja czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 12:00.

Dlaczego Euromedica?

120
Specjalistów
35
Poradni
20
Lat w branży
8
Placówek