Ułatwienia dostępu

Skip to main content

Drodzy pacjenci, w związku z ogromną ilością telefonów wykonywanych przez państwa na naszą infolinię, prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość w próbie dodzwonienia się do jednej z naszych placówek. Liczba telefonów od poniedziałku rośnie z godziny na godzinę. W poniedziałek mieliśmy ich 2700, we wtorek już 3300, a dzisiaj do godziny 11:30 - 1250. Średni czas oczekiwania na połączenie z pracownikiem w zależności od wybranej przychodni/poradni w dniu dzisiejszym wynosi 1 min 30 s, maksymalnie 6 minut.

Staramy się odbierać wszystkie połączenia, dołożyliśmy dodatkowe linie aby móc wykonywać teleporady, niestety nie wszystko w obecnej sytuacji jest możliwe. Równocześnie prosimy państwa o prawidłowe wybieranie przychodni/poradni w menu infolinii, zagwarantuje to państwu połączenie z wybraną komórką bez zbędnego przełączania lub ponownego dzwonienia.

Informujemy również o możliwość kontaktu z nami poprzez formularze na stronie internetowej:

KONTAKT
PONAWIANIE RECEPT 

Prosimy poruszać się po infolinii według zamieszczonego poniżej schematu:

 

 

 

Dlaczego Euromedica?

120
Specjalistów
35
Poradni
20
Lat w branży
8
Placówek