Ułatwienia dostępu

Skip to main content

Drodzy Pacjenci, od dnia 1 lipca wprowadzamy pilotaż "KARTA PACJENTA". Program w pierwszych etapie będzie dostępny w Przychodni Tivoli-Med ul. Legionów 21/23, następnie będziemy go rozszerzać na pozostałe POZ-ty.

Co to jest Karta Pacjenta?
Jest to karta, która może być wydana Pacjentom zadeklarowanym do jednej z trzech przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej w ramach Grupy EUROMEDICA:

Euromedica - ul. Dąbrówki 1
Ikar - ul. Ikara 4
Tivoli-Med - ul. Legionów 21/23
Na karcie znajduje się tylko indywidualny numer pacjenta oraz kod kreskowy, dzięki czemu w razie jej zgubienia, Państwa dane nie zostaną przekazane osobom postronnym.

Po co mi Karta Pacjenta?
Dzięki Karcie będzie można szybciej, a przede wszystkim bezpieczniej zarejestrować się do lekarza lub otrzymać receptę bez wizyty w przychodni.

Do każdej karty będzie przypisany numer telefonu komórkowego Pacjenta, na który będą wysyłane kody do recept.

Czy są jakieś dodatkowe korzyści z posiadania Karty Pacjenta?
Jak najbardziej! Każdy posiadacz karty będzie mógł skorzystać ze wszystkich udogodnień, promocji oraz rabatów na usługi komercyjne dostępne w placówkach EUROMEDICA. To na początek...

Jak mogę otrzymać Kartę Pacjenta?
Wystarczy wypełnić formularz na naszej stronie www ZAMÓW KARTĘ lub zgłosić się do rejestracji jednej z naszych przychodni. Karta zostanie wydana maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych i będzie do odbioru również w rejestracji - po uprzednim okazaniu dokumentu tożsamości.

Czy muszę coś płacić za Kartę?
Karta Pacjenta jest BEZPŁATNA.

Dlaczego Euromedica?

120
Specjalistów
35
Poradni
20
Lat w branży
8
Placówek