Drodzy Pacjenci, od dnia 1 lipca wprowadzamy pilotaż "KARTA PACJENTA". Program w pierwszych etapie będzie dostępny w Przychodni Tivoli-Med ul. Legionów 21/23, następnie będziemy go rozszerzać na pozostałe POZ-ty.
Co to jest Karta Pacjenta?
Jest to karta, która może być wydana Pacjentom zadeklarowanym do jednej z trzech przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej w ramach Grupy EUROMEDICA:
Euromedica - ul. Dąbrówki 1
Ikar - ul. Ikara 4
Tivoli-Med - ul. Legionów 21/23
Na karcie znajduje się tylko indywidualny numer pacjenta oraz kod kreskowy, dzięki czemu w razie jej zgubienia, Państwa dane nie zostaną przekazane osobom postronnym.
Po co mi Karta Pacjenta?
Dzięki Karcie będzie można szybciej, a przede wszystkim bezpieczniej zarejestrować się do lekarza lub otrzymać receptę bez wizyty w przychodni.
Do każdej karty będzie przypisany numer telefonu komórkowego Pacjenta, na który będą wysyłane kody do recept.
Czy są jakieś dodatkowe korzyści z posiadania Karty Pacjenta?
Jak najbardziej! Każdy posiadacz karty będzie mógł skorzystać ze wszystkich udogodnień, promocji oraz rabatów na usługi komercyjne dostępne w placówkach EUROMEDICA. To na początek...
Jak mogę otrzymać Kartę Pacjenta?
Wystarczy wypełnić formularz na naszej stronie www ZAMÓW KARTĘ lub zgłosić się do rejestracji jednej z naszych przychodni. Karta zostanie wydana maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych i będzie do odbioru również w rejestracji - po uprzednim okazaniu dokumentu tożsamości.
Czy muszę coś płacić za Kartę?
Karta Pacjenta jest BEZPŁATNA.