Ułatwienia dostępu

Skip to main content
Nowy numer 564650600
25.06.2020

Nowy numer 564650600

Szanowni Państwo, staramy się cały czas specjalnie dla państwa naszych pacjentów rozwijać. Kolejnym wielkim krokiem było utworzenie infolinii, gdzie pod jednym wspólnym numerem telefonu, można uzyskać połączenie ze wszystkimi naszymi poradniami rozrzuconymi po różnych częściach naszego miasta.

Mogą teraz Państwo w łatwy sposób dodzwonić się do nas zapamiętując/zapisując jeden numer telefonu 56 46 50 600. Dotychczasowe numery telefonów nadal są aktualne, aczkolwiek łączą Państwa z infolinią. 

Staramy się i robimy wszystko aby komunikacja pomiędzy nami była jak najłatwiejsza.

Korzyści jakie daje infolinia:

- jeden numer do wszystkich poradni;

- wiadomość o czasie oczekiwania;

- informacja o nr w kolejce;

- informacje o godzinach otwarcia jeżeli jest już po godzinach pracy.

Poniżej przedstawiamy jak poruszać się po naszej infolinii.

Po powitaniu, z głównego menu należy wybrać odpowiednią cyfrę, odpowiadającą działowi z jakim chcą się państwo się połączyć:

  • Lekarz Pierwszego Kontaktu (POZ) - 1, następnie należy wybrać przychodnię: CM IKAR - 1, TIVOLI - 2, DĄBRÓWKI - 3
  • Poradnia Zdrowia Psychicznego - 2
  • Poradnia Ginekologiczno-Położnicza - 3
  • USG - 4
  • RTG - 5
  • Stomatologia - 6, następnie należy wybrać przychodnię: CM IKAR - 1, DĄBRÓWKI - 2
  • Gabinety Fizjoterapii - 7
  • Poradnie Specjalistyczne - 8, następnie należy wybrać poradnię: endokrynologiczna - 1, kardiologiczna - 2, neurologiczna - 3, gastrologiczna 4, reumatologiczna - 5, rehabilitacyjna - 6, ortopedyczna - 7, dermatologiczna - 8

Oczywiście nie zapomnieliśmy o pacjentach, którzy maja telefony starszej generacji i nie mogą tonowo wybierać opcji z infolinii.

Tacy pacjenci mogą nadal bezpośrednio dzwonić na stare numery, niestety tylko do naszych POZ:

TIVOLI - 56 461 11 66

DĄBRÓWKI - 56 465 03 88

CM IKAR - 56 450 23 60

Jak zawsze jest jednak ale, w tym wypadku dzwonienie większej ilości osób w tym samym momencie może skutkować pojawianiem się sygnału zajętości, co nie ma miejsca w infolinii. Nie ma też informacji o czasie oczekiwania lub innych informacjach np. godzinach otwarcia przychodni.

Kliknij aby zobaczyć drzewko infolinii w postaci graficznej