Pogotowie Stomatologiczne

🔥🔥🔥Szanowni Państwo,
uruchamiamy pilotażowo 💥 PRYWATNE POGOTOWIE BÓLOWE💥 w zakresie STOMATOLOGII, które dostępne będzie 📆 7 DNI W TYGODNIU❗️ Oznacza to, że w przypadku jakichkolwiek problemów z zębem np. w weekend, będziemy w stanie POMÓC❗️🔥🔥🔥
🖌Rejestracja komercyjna:
🏥EUROMEDICA
ul. Dąbrówki 1
Grudziądz
☎️: 609 551 313
Zapraszamy‼️

Pogotowie Bólowe

Szanowni Państwo,
zostały już niecałe dwa tygodnie do uruchomienia naszego pilotażowego projektu: ‼️POGOTOWIA BÓLOWEGO‼️, czyli doraźnej pomocy, która będzie dostępna w SOBOTY❗️
⭐️Co to dla Państwa oznacza❓Dostępność 👩🏼‍⚕️👨🏻‍⚕️lekarzy w przypadku nagłego pogorszenia stanu zdrowia, niewymagającego hospitalizacji. Przychodnia otwarta będzie w dniu, kiedy standardowo placówki POZ są zamknięte❗️⭐️
☝🏻Pilotaż rusza od 🗓18 lipca w 🏥przychodni POZ Tivoli-Med zlokalizowanej przy ul. Legionów 21/23.
☝🏻Na początek będą dla Państwa dostępni w godzinach 8:00-12:00 lub do ostatniego Pacjenta👩🏼‍⚕️👨🏻‍⚕️lekarze:
✅pierwszego kontaktu,
✅rodzinni,
✅pediatrzy.


‼️WAŻNE‼️ Oferta POGOTOWIA BÓLOWEGO jest BEZPŁATNA dla Pacjentów przychodni z GRUPY EUROMEDICA (Euromedica, Ikar, Tivoli-Med) lub odpłatna w cenie 120 zł dla pozostałych zainteresowanych usługą.
☝🏻Poniżej przestawiamy zasady funkcjonowania naszego POGOTOWIA BÓLOWEGO:
1️⃣🕰Przychodnia czynna jest w każdą sobotę i ma charakter CENTRUM DORAŹNEJ POMOCY - działa interwencyjnie.
2️⃣👨‍👩‍👧‍👦Przychodnia świadczy usługi dla dzieci i dorosłych.
3️⃣💰Każdemu pacjentowi przychodni POZ (Tivoli-Med, Euromedica oraz C.M. Ikar) przysługuje bezpłatna wizyta. Pacjenci spoza przychodni Grupy Euromedica mogą skorzystać z wizyty odpłatnie w cenie 120 zł.
4️⃣📋Każdy Pacjent przechodzi wywiad epidemiologiczny, pomiar temperatury ciała oraz dezynfekcję rąk.
5️⃣✍🏻Po zgłoszeniu się do rejestracji, pacjent zostaje zakwalifikowany do wizyty u lekarza lub jest odesłany na SOR.
6️⃣⛔️Nie ma możliwości zarejestrowania się w tygodniu (od poniedziałku do piątku) do lekarza przyjmującego w sobotę na standardową wizytę, ponieważ w ten dzień lekarz jest do dyspozycji Pacjentów z nagłymi przypadkami.
‼️WAŻNE‼️ W ciężkich przypadkach zagrażających życiu (duszności, okaleczenia, utrata przytomności) prosimy o kierowanie się bezpośrednio na SOR.
✨W razie konieczności zapraszamy do skorzystania z naszych usług✨

Nowy numer 564650600

Szanowni Państwo, staramy się cały czas specjalnie dla państwa naszych pacjentów rozwijać. Kolejnym wielkim krokiem było utworzenie infolinii, gdzie pod jednym wspólnym numerem telefonu, można uzyskać połączenie ze wszystkimi naszymi poradniami rozrzuconymi po różnych częściach naszego miasta.

Mogą teraz Państwo w łatwy sposób dodzwonić się do nas zapamiętując/zapisując jeden numer telefonu 56 46 50 600. Dotychczasowe numery telefonów nadal są aktualne, aczkolwiek łączą Państwa z infolinią. 

Staramy się i robimy wszystko aby komunikacja pomiędzy nami była jak najłatwiejsza.

Korzyści jakie daje infolinia:

- jeden numer do wszystkich poradni;

- wiadomość o czasie oczekiwania;

- informacja o nr w kolejce;

- informacje o godzinach otwarcia jeżeli jest już po godzinach pracy.

Poniżej przedstawiamy jak poruszać się po naszej infolinii.

Po powitaniu, z głównego menu należy wybrać odpowiednią cyfrę, odpowiadającą działowi z jakim chcą się państwo się połączyć:

  • Lekarz Pierwszego Kontaktu (POZ) - 1, następnie należy wybrać przychodnię: CM IKAR - 1, TIVOLI - 2, DĄBRÓWKI - 3
  • Poradnia Zdrowia Psychicznego - 2
  • Poradnia Ginekologiczno-Położnicza - 3
  • USG - 4
  • RTG - 5
  • Stomatologia - 6, następnie należy wybrać przychodnię: CM IKAR - 1, DĄBRÓWKI - 2
  • Gabinety Fizjoterapii - 7
  • Poradnie Specjalistyczne - 8, następnie należy wybrać poradnię: endokrynologiczna - 1, kardiologiczna - 2, neurologiczna - 3, gastrologiczna 4, reumatologiczna - 5, rehabilitacyjna - 6, ortopedyczna - 7, dermatologiczna - 8

Oczywiście nie zapomnieliśmy o pacjentach, którzy maja telefony starszej generacji i nie mogą tonowo wybierać opcji z infolinii.

Tacy pacjenci mogą nadal bezpośrednio dzwonić na stare numery, niestety tylko do naszych POZ:

TIVOLI - 56 461 11 66

DĄBRÓWKI - 56 465 03 88

CM IKAR - 56 450 23 60

Jak zawsze jest jednak ale, w tym wypadku dzwonienie większej ilości osób w tym samym momencie może skutkować pojawianiem się sygnału zajętości, co nie ma miejsca w infolinii. Nie ma też informacji o czasie oczekiwania lub innych informacjach np. godzinach otwarcia przychodni.

Kliknij aby zobaczyć drzewko infolinii w postaci graficznej

Karta Pacjenta

Drodzy Pacjenci, od dnia 1 lipca wprowadzamy pilotaż "KARTA PACJENTA". Program w pierwszych etapie będzie dostępny w Przychodni Tivoli-Med ul. Legionów 21/23, następnie będziemy go rozszerzać na pozostałe POZ-ty.

Co to jest Karta Pacjenta?
Jest to karta, która może być wydana Pacjentom zadeklarowanym do jednej z trzech przychodni Podstawowej Opieki Zdrowotnej w ramach Grupy EUROMEDICA:

Euromedica - ul. Dąbrówki 1
Ikar - ul. Ikara 4
Tivoli-Med - ul. Legionów 21/23
Na karcie znajduje się tylko indywidualny numer pacjenta oraz kod kreskowy, dzięki czemu w razie jej zgubienia, Państwa dane nie zostaną przekazane osobom postronnym.

Po co mi Karta Pacjenta?
Dzięki Karcie będzie można szybciej, a przede wszystkim bezpieczniej zarejestrować się do lekarza lub otrzymać receptę bez wizyty w przychodni.

Do każdej karty będzie przypisany numer telefonu komórkowego Pacjenta, na który będą wysyłane kody do recept.

Czy są jakieś dodatkowe korzyści z posiadania Karty Pacjenta?
Jak najbardziej! Każdy posiadacz karty będzie mógł skorzystać ze wszystkich udogodnień, promocji oraz rabatów na usługi komercyjne dostępne w placówkach EUROMEDICA. To na początek...

Jak mogę otrzymać Kartę Pacjenta?
Wystarczy wypełnić formularz na naszej stronie www ZAMÓW KARTĘ lub zgłosić się do rejestracji jednej z naszych przychodni. Karta zostanie wydana maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych i będzie do odbioru również w rejestracji - po uprzednim okazaniu dokumentu tożsamości.

Czy muszę coś płacić za Kartę?
Karta Pacjenta jest BEZPŁATNA.

Infolinia - informacje

Drodzy pacjenci, w związku z ogromną ilością telefonów wykonywanych przez państwa na naszą infolinię, prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość w próbie dodzwonienia się do jednej z naszych placówek. Liczba telefonów od poniedziałku rośnie z godziny na godzinę. W poniedziałek mieliśmy ich 2700, we wtorek już 3300, a dzisiaj do godziny 11:30 - 1250. Średni czas oczekiwania na połączenie z pracownikiem w zależności od wybranej przychodni/poradni w dniu dzisiejszym wynosi 1 min 30 s, maksymalnie 6 minut.

Staramy się odbierać wszystkie połączenia, dołożyliśmy dodatkowe linie aby móc wykonywać teleporady, niestety nie wszystko w obecnej sytuacji jest możliwe. Równocześnie prosimy państwa o prawidłowe wybieranie przychodni/poradni w menu infolinii, zagwarantuje to państwu połączenie z wybraną komórką bez zbędnego przełączania lub ponownego dzwonienia.

Informujemy również o możliwość kontaktu z nami poprzez formularze na stronie internetowej:

KONTAKT
PONAWIANIE RECEPT 

Prosimy poruszać się po infolinii według zamieszczonego poniżej schematu:

 

 

 

Dlaczego Euromedica?

120
Specjalistów
35
Poradni
20
Lat w branży
4
Placówki

Partnerzy

Osoz
NFZ
Vitalabo
Mediporta
Grudziądz
Grudziądzka Karta Seniora
Allianz
Saltus
Newsletter
Otrzymuj garść zdrowych informacji!
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane
Nieprawidłowe dane